Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

2024-03-15
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich płatności kartą

Od 18 marca 2024r. wdrażamy zaawansowany monitoring transakcji realizowanych kartą debetową. 

Dzięki temu Twoje transakcje kartą będą jeszcze bezpieczniejsze.

 

Co to dla Ciebie oznacza?

Będziemy jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności z użyciem Twojej karty.

Monitorowaniem obejmiemy każdą Twoją płatność kartą debetową, aby sprawdzić, czy jest ona bezpieczna.

Jednym z wielu czynników, które mogą wpływać na bezpieczeństwo płatności kartowej jest miejsce jej wykonywania. Dlatego jeżeli planujesz wyjazd zagraniczny i zamierzasz podczas tego wyjazdu dokonywać transakcji kartą, prosimy o poinformowanie o tym Banku.

W wyniku naszej analizy płatność Twoją kartą może zostać odrzucona, a sama karta czasowo zablokowana.

 

Co w takiej sytuacji?

1. Otrzymasz od nas wiadomość SMS:

 

Jeśli zablokujemy Twoją kartę, otrzymasz dodatkowo wiadomość:

 

2. W treści wiadomości poprosimy Cię o kontakt z Infolinią SGB i potwierdzenie próby płatności.

3. Zadzwoń na Infolinię SGB i potwierdź próbę płatności.

4. Dalsze płatności kartą będą możliwe.

 

Pamiętaj, że konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy
i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).
     

 


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Rozumiem