Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure
2022-04-20
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzasz, poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS). Pamiętaj aby aktualny numer telefonu podać w Banku.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w Banku Spółdzielczym w Czarnkowie i jego oddziale lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Transakcję realizowaną przy pomocy 3D Secure możesz też zautoryzować w aplikacji mobilnej.
Aktywacja usługi 3D Secure
Usługa może być automatycznie włączona podczas aktywacji karty jeżeli złożysz taką dyspozycję w Banku lub dzwoniąc na infolinię.
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:
Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
- Numer karty
- Imię i Nazwisko
- Datę ważności
- Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
- Sprawdź poprawność danych
- Potwierdź transakcję
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
Zablokowanie usługi 3D Secure
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure
Ustawowe „wakacje kredytowe”
Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych „wakacji kredytowych” ?...

Decyzje dla beneficjentów Tarczy Finansowej PFR 2.0 dostępne od 13 lipca
Uprzejmie informujemy, że decyzje dotyczące zwrotów subwencji finansowych w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 dla mikrofirm i MŚP będą udostępniane w serw...

Płać kartą Mastercard SGB i wygrywaj wakacyjne podróże
Weź udział w naszym konkursie z kartami Mastercard! To proste: zarejestruj się na www.wakacjezsgb.pl i rób zakupy kartą – najlepiej w Internecie. Za każ...