Aktualności

---
2019-10-18 15:17:17

Aplikacja Nasz Bank – Bankowość w Twoim telefonie !



Nasz Bank
to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki.

Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2 dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych. Aplikacja Nasz Bank zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące wysyłane w komunikatach SMS.

Poznaj zalety aplikacji mobilnej Nasz Bank i przekonaj się jak łatwo zarządzać własnymi finansami.



Korzyści:


  • Bezpieczeństwo: aplikacja zapewnia dostęp chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
  • Wygoda: swobodny dostęp do konta oraz brak konieczności przepisywania haseł z wiadomości SMS.
  • Kontrola: aplikacja wysyła darmowe powiadomienia o tym, co dzieje się na rachunku.



Co zyskujesz?


  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
  • dostęp do historii wykonanych operacji,
  • wykonywanie przelewów internetowych jednorazowych, zdefiniowanych, Split Payment oraz do Urzędu Skarbowego,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, zakładanie i likwidowanie lokat,
  • obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem,
  • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem,
  • korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.



  • Jak korzystać?


    1. Wejdź do sklepu Google Play i ściągnij aplikację Nasz Bank:







    2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:







    3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:







    4. Gotowe. Proces aktywacji zakończył się pomyślnie!




    Zapoznaj się z instrukcją


    Kontakt w sprawie aktywacji aplikacji mobilnej: 67 253 97 75, 67 253 97 81, 67 253 97 58.